Na ledě

Ona je krasobruslařka a on je hokejista. Oba dva NA LEDĚ odvádějí excelentní výkony a chtějí se soustředit na svoji kariéru. Jenomže láska, ta mocná čarodějka, má s nimi úplně jiné plány. 😉 Nenáročná oddechovka je zábavnou romantickou četbou, v které nechybí vzrušení ani soukromé komplikace.
Kniha mi byla poskytnuta v rámci spolupráce s Knihcentrum.cz za účelem recenze.

Název: Na ledě
Autor: Hannah Grace
Překlad: Marcela Nejedlá
Nakladatelství: Euromedia Group – Ikar
Počet stran: 448

Anastasia Allenová má jasný cíl: dostat se do reprezentačního týmu USA. Od svých pěti let intenzivně trénuje a členství v bruslařském družstvu Maple Hills jí zajistilo plné vysokoškolské stipendium. Její rozvrh rozhodně není pro slabší povahy. Stassie si zkrátka přišla pro vítězství. Nathan Hawkins, hokejista a kapitán maplehillských Titánů, ví, že je odpovědný za to, aby jeho tým zůstal na ledě. Když se však kvůli nedorozumění musí o ledovou plochu najednou dělit s krasobruslaři a Anastasiin partner se následkem toho zraní, ocitne se v nepředvídatelné situaci. Vymění hokejku za přiléhavý trikot a přísného trenéra za mnohem děsivější trenérku. Ale starosti nejsou na místě. Nebo ano? Stassie přece nemá hokejisty vůbec ráda…

∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞

Román Na ledě je prvním dílem ze série Maple Hills a pokud máte rádi romantické příběhy ze sportovního prostředí, na tomhle ledě by se vám mohlo líbit. Humor, erotika i romantika se společně mísí a o lehce závažná témata také nebude nouze.

Příběh je vyprávěn ich-formou ze dvou úhlů pohledů hlavních protagonistů. Nathan je urostlý hokejista a dívky se na něho lepí ve velkém. Když jeho srdce ale zahoří láskou ke krásné krasobruslařce, všechny dostanou vale a jeho srdce je nenávratně chyceno do tenat lásky. Pro Anastasiu jsou brusle alfou a omegou jejího života a pro svůj sen je ochotná obětovat téměř vše, ale teď nastal čas, aby některé své priority trochu přehodnotila.

Kdy je ten správný okamžik říct někomu, že ho milujete?
Nečekal jsem, že se letos do někoho zamiluju. Nikdy jsem do nikoho zamilovaný nebyl a nevěděl jsem, jak jí to povědět, aby hned neutekla. S výrazem přítel přišla před jinými lidmi poprvé před několika málo dny a já teď přemýšlel nad tím, že ji zaskočím těmi dvěma slovy? Asi začínám blbnout. Nemohl jsem si ale pomoct, měl jsem ta slova na jazyku pořád.

Hannah Grace píše celkem čtivým způsobem a své vyprávění obaluje množstvím vedlejších informací, které dále rozšiřuje. Její postavy jsou vcelku sympatické, a i když to nejsou žádní výrazní solitéři, ani vás nedokáží výrazně iritovat (až na jistou postavu, která dokáže štvát čtenáře po celou dobu 😉 ). Příběh nabídne i několik vážnějších témat, které se prolínají celým dějem, ale hlubokému ponoru do složitých problémů se autorka vyhnula. Zpestřením se určitě stává humor, který je všudypřítomný a vtipné dialogy jsou zábavným aspektem, který mile překvapí.

Autorka se snažila napěchovat do svého románu téměř vše, co čtenáři od romancí očekávají a opravdu to tam nacpala. Trochu se ale obávám, že to bylo na úkor kvality. Občas se neubránila využít notoricky známé nápady a zápletky z jiných romantických filmů či knih a pro mě tím pádem s ničím novým a neotřelým nepřišla. Jakž takž ji to sice funguje, ale mně tam scházel šmrnc a lákavá vzrušující atmosféra, při které vás obklopí emoce a vaše srdce plesá nad bezmeznou romantikou. Pocitově to se mnou zkrátka nic neudělalo, což je škoda, protože příběh dokáže nabídnout pestrou škálu pozoruhodných postav, které měly předpoklady zajímavě se vyvinout.

Čeho se vám dostane opravdu požehnané porce, to je erotika. Hrne se na vás ze všech stran, detailní popisy jsou samozřejmostí a v praktikách je povoleno téměř vše. Uf, i na mě to byl silný šálek vzrušení 😉 , ale nadšenci lechtivých, prostopášných scén si tady určitě přijdou na své. Román Na ledě řadím spíše k průměrné romantické četbě, ale dokáži si představit, že mnohým čtenářkám bude kniha připadat vzrušující a nadmíru čtivá.
Kniha vychází 3. 5. 2024.

Hodnocení: ❤ ❤ ❤ 🤍 🤍