S ďáblem v ráji

Opravdu ho nepoznáš, dokud s ním nejedeš na dovolenou a na téhle dovolené to bude pekelně jiskřit. 😉 Román S ĎÁBLEM V RÁJI je vzrušujícím a vtipným čtením, které dokáže nabídnout i závažné osobní komplikace a trochu napětí.
Kniha mi byla poskytnuta v rámci spolupráce s Knihkupectví Luxor za účelem recenze.

Název: S ďáblem v ráji
Autor: Elizabeth O´Roark
Překlad: Zuzana Ľalíková
Nakladatelství: Euromedia Group – Ikar
Počet stran: 376

Drew Wilsonové se hroutí život, takže když ji její expřítel Joel požádá, aby s ním jela na rodinný výlet na Havaj, rozhodne se to s ním ještě jednou zkusit. Jenže do rodiny Baileyových patří i jeho neurvalý starší bratr Joshua – sexy doktor, který Drew nesnáší od chvíle, kdy se poznali. Drew je odhodlaná dát vztahu s Joelem skutečnou šanci, Joshua jí to však ztěžuje. Nejen tím, že se jí na každém kroku staví do cesty, ale i proto, že ji nutí přemýšlet, jestli právě on není bratr, ke kterému patří.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Román S ďáblem v ráji je druhým dílem ze třídílné série Hrátky s ďáblem a už předchozí díl Smlouva s ďáblem dával tušit, že tahle série by mohla být pro všechny romantické čtenáře tím pravým ořechovým. Další díl to potvrdil a vy se opět můžete těšit na svěží, vtipnou romantiku obalenou v osobních dramatech, jež doplňují závažná témata, a o napětí také nepřijdete.

Příběh je vyprávěný ich-formou ze dvou úhlů pohledů hlavních protagonistů. Pěvecké star Drew leží svět u nohou, ale ona sama by chtěla úplně něco jiného. Skládat si vlastní písničky a být si svým pánem. Momentálně se nechala ukecat bývalým přítelem na společnou rodinnou dovolenou a doufá, že si trochu oddechne, ale to by nesměla být ve společnosti jeho bratra, který ji leze na nervy, co ho poznala. Joshua je sexy doktorem a tuhle mrňavou zpěvačku moc nemusí, jenomže cosi je k sobě neustále přitahuje a možná se nebude jednat jenom o chemii.

To, že pro mě přijel, na mě však působí stejně jako první jantarové paprsky slunečního svitu, když vykukují zpoza Diamond Head a zahřívají studenou šedivou oblohu. Doufám, že si tento pocit udržím i zítra. Že si budu pamatovat, jaké to je, když na vás někomu záleží. A pak zadoufám, že dokážu nastoupit do letadla a vrátit se domů, protože vím, že zůstat by nevedlo k ničemu dobrému. Josh není můj, a i kdybych nebyla s jeho bratrem a on nebyl se Sloane, je příliš chytrý a příliš dobrý na to, aby propadl někomu tak zničenému jako já.

Tato autorka má šmrnc v ruce. Její styl psaní je velmi čtivý a tak akorát rozprostřený. Hlavní dějovou osu samozřejmě ovládá romantika a sbližování ústřední dvojice, ale kromě zřejmého se vám dostane ještě několik dalších lákadel navíc. Autorka umí skvěle popsat ostrovy i prostředí, do kterého svůj příběh umístila a vy okamžitě zatoužíte strávit v tomto kouzelném podnebí nějaký čas a jelikož její hrdinové nemají hluboko do kapsy, užijete si přepych i vysoko nastavenou životní úroveň. Nicméně se nebojí poslat zamilovaný pár ani na šílenou túru v horách či pod stan a trochu jim to opepřit. 😉

Zajímavou roli v příběhu hrají narušené rodinné vztahy, které se prolínají napříč bohatstvím i prostředím a soukromá dramata z minulosti i přítomnosti jsou všudypřítomným stínem v romantické zápletce. Nakopnou děj do správného svižného tempa a společně s humornými dialogy jsou osvěžující přísadou v tomto knižním nápoji lásky. Její postavy jsou dostatečně komplikované a někdy tak akorát iritující, aby trochu poškádlily čtenáře.

Román S ďáblem v ráji se mi líbil o fousíček méně, než jeho předchozí díl, ale tahle série rozhodně nadchne všechny nadšence romancí s vážnější zápletkou. Nenáročná oddechovka je napsána velmi záživným stylem a autorka bez obtíží dokáže udržet své čtenáře u příběhu. Špetka napětí se do vyprávění také vešla, stejně jako erotika, a humor už je jen vítanou ozdobou této čtivé romance.