Recenze, Svět knih

Jeďte s BARONETEM na dovolenou :-).

Další z nakladatelství, které je stálicí na našem knižním trhu je BARONET. Vydává knihy od roku 1993 a nadšenci YA románů ho jistě dobře znají. Ale to není vše, co vám může toto nakladatelství nabídnout. Kromě už zmíněných YA románů nebo chcete-li románů pro něžné pohlaví, vydávají knížky z různých žánrových oblastí – od historického románu přes science fiction až po militaria, detektivky, thrillery, literaturu faktu i knihy pro děti v nové edici MagicBooks.

Mezi kmenové autory nakladatelství patří Jude Deveraux, Amanda Quick, Barbara Cartland, Leo Kessler či Elle Kennedy, ale také bezkonkurenční romány Elle Kennedy, Erin Watt, Amandy Quick nebo J. R. Ward.

A co jsme pro vás vybrali ze žhavých novinek?

Tipy od Veru:

Baronet je pro mě jistotou, že si u nich vždy něco vyberu a navíc mě potěšili spoluprací s mou oblíbenou Hanou Marií Körnerovou :-). Takže jasný tip na dovolenou je kniha ZNAMENÍ JEDNOROŽCE právě od této spisovatelky. Další z mnoha povedených, historických románů je zasazen do poloviny 18. století a přiblíží vám příběh dvojčat, jednoho pečetního prstenu a hlavně šarmantního kapitána ve službách francouzské koruny. Romantická linka je doplněna o dobrodružnou zápletku plnou vzrušení a napětí. Pro všechny milovníky historie a romantických knih je Znamení jednorožce jasnou volbou na dovolenou. Celou recenzi si můžete přečíst zde a určitě neuděláte chybu, pokud si k této knize pořídíte i druhý díl s názvem Znamení hada, který právě v Baronetu vychází ;-).

Román HVĚZDNÝ ŠÉF od spisovatele J. D. Hawkinse je vzrušující čtením na odpolední siestu. Romantický příběh Willow a Colea, které to k sobě přitahuje magickou silou je nejen lehce pikantní, ale točí se také kolem vybraných, kulinářských pochoutek, takže sliny se vám budou zbíhat na jazyku nejen na božskou manu ;-). A pokud vás zajímá, jak se autor – chlap popral s románem pro ženy, určitě si tuto knihu přibalte s sebou. U mě rozhodně obstál :-). Recenzi najdete zde.

A co takhle historický román z 12. století? V Anglii vládne Jindřich I. a po jeho boku věrně stojí TEMNÝ HRDINA, jehož chladný pohled se upírá na Imogen. Čtenářkám historických, romantických příběhů srdce zaplesá ;-). Autorka Jo Beverly je už léty prověřená spisovatelka románů (hlavně tedy pro ženy 🙂 )a tato její neuvěřitelně čtivá kniha vám radost určitě udělá. Pokud máte rádi romantiku oděnou do historické tuniky a převázanou červenou mašlí vzrušení, je tato kniha určena právě vám a její celou recenzi si můžete přečíst zde.

A pokud máte pocit, že jste už přeslazený na hodně dlouho dobu, pak neváhejte a sáhněte po thrilleru Šťastní a mrtví od spisovatele Marka Edwardse. Tady vás žádná „slaďárna“ rozhodně nečeká, ba naopak se dostanete do spárů zvráceného vraha, který má přezdívku štír a všechny jeho oběti umírají s úsměvem na rtech, jako kdyby v době své smrti byli nevýslovně šťastní. Může být sebevětší vedro, ale při čtení tohoto thrilleru vám bude běhat mráz po zádech. Pro všechny, kdo se chtějí trochu zchladit, rozhodně doporučuji. Recenzi najdete zde.

Tipy od Káti:

Tak u mě je volba jasná, do knižní novinky Žena v temnotě jsem se zamilovala :). Jako čtení ji doporučuji po vlastní zkušenosti, kdy jsem se čtením PROSTĚ NEMOHLA přestat a další den jsem pro změnu nebyla schopná vstát do práce – a právě toho budete na dovolené ušetřeni 🙂 . Vanessa Savage vás seznámí s Peterem a Sarah. během čtení zjistíte, že se nejedná o zcela běžný manželský pár, Peter strašlivě moc touží znovu žít ve viktoriánském domě svého dětství, kde jsou tapety nalepeny na skvrnách lidské krve a dveře se samy otvírají. Je jasné, že důvodem nebude standardní touha po harmonickém životě a láska k rodině…  K tomu všemu si přidejte nevysvětlitelně chladná místa v místnosti, nezamalovatelné skvrny od krve, samy se objevující hračky mrtvých dětí, další a další Peterovy lži…

Výsledek obrázku pro reading girl

Zdroj: Pinterest

Doufáme, že jste si z nabídky vybrali a teď už vám nezbývá než vyrazit vstříc všem (literárním) dobrodružstvím.