Recenze, Svět knih

Jeďte s ALPRESSEM na dovolenou :-).

Další z nakladatelství, které s námi spolupracují a vám bychom rády představily, je nakladatelství ALPRESS.

Knižní nakladatelství Alpress zaujímá na trhu s knihami jedno z předních míst a svým čtenářům nabízí vskutku pestrý výběr. Je známo především všem milovníkům romantických a historických knížek. Ale kromě tohoto žánru zde najdete i romány pro muže, světovou literaturu, thrillery, dobrodružné romány, příběhy ze života, knihy pro děti a mládež, komiksy, a také populárně naučnou literaturu z oblasti esoteriky, hobby, sportu. Nechybí ani knihy o zdraví, zdravé výživě a také velmi žádané knihy záhad.

Pojďme se tedy podívat, které knižní novinky z Alpressu vám mohou zpříjemnit dovolenou:

Tipy od Veru:

Romantické duše nemohou na dovolenou odjet bez Nory Roberts, to je téměř jistá věc. Letos u Alpressu vyšla kniha KDYŽ PŘIJDE SOUMRAK od této spisovatelky a vy se můžete těšit na romantický děj a také na napínavý, emočně vypjatý příběh vězněné ženy. Pokud máte rádi romantické příběhy, kde se tak úplně nejedná jen o love story, ale jsou ochuceny ještě žánrem detektivky či thrilleru, je tato kniha určena právě pro vás. Celou recenzi si můžete přečíst zde. Mimochodem Alpress nabízí pořádný výběr knih od Nory Roberts ;-).

Další dovolenkovou jednohubkou určitě bude nový historický román od české autorky Oldřišky CiprovéDRAHOMÍRA – DŮSTOJNÁ SOKYNĚ KNĚŽNY LUDMILY. Romantický příběh v historických kulisách vás určitě bude bavit a navíc se dozvíte i něco z české historie – román je vystavěn na skutečných událostech. Zkrátka oddechová četba pro vaše odpočinkové dny. Recenzi naleznete zde.

A rozhodně nemohu zapomenout na thriller ĎÁBLOVO PÍSMO z pera Michaela Cordyho. Pokud máte rádi knihy Dana Browna, tak tento román vás určitě nadchne. Celá kniha je jedna velká parádní jízda plná dobrodružství, napětí i tajemna. Příběh o mystickém Voynichově rukopisu a hledání bájného Eldoráda vás vtáhne do víru událostí a vy budete sledovat, jak se věda střetává s vírou. Ďáblovo písmo rozhodně doporučuji a celou recenzi si můžete přečíst zde.

Tipy od Káti:

Alpress mám ráda zejména proto, že vydávají knihy, které se dají číst několikrát za sebou, aniž byste se u nich nudili. Mezi takové knihy patří i Učedník – Deník invokátora a Iskari: Uvězněná královna. Oba tituly patří do žánru YA fantasy, ale vzhledem k tomu, že já rozhodně nejsem teenager a knihy se mi ( i přesto) líbily, nezdráhám se je doporučit jako „relax“ třeba k vodě obecně všem milovníkům fantasy a „pohádek pro velký“.

Oba romány jsou psány velmi čtivě, nemusí se u nich moc přemýšlet (což je podle mě jednou z důležitých podmínek pro dovolenkový tip:) ), děj má spád a obě knihy jsou autory i nakladatelem „hezky vymazlené“ – nenajdeme zde žádné nedotažené motivy apod. Taran Matharu i Kristen CiccarelIi si s tématy fiktivních světů vyhráli a dotáhli je do obdivuhodných detailů. Nechte se zlákat světem, kde se statečné královny prohání na dracích a studenti magie musí bojovat za přežití lidské rasy 🙂 .

Věříme, že ať už sáhnete od Alpressu po jakémkoli titulu, sousedé na pláži či spolucestující v letadle vám určitě budou číst přes rameno 🙂 . Užívejte si krásné letní chvíle –  třeba právě s knihou … !