Recenze, Svět knih

Jeďte s GRADOU na dovolenou :-).

Jaké knihy s sebou zabalit na dovču? Čtěte dál a třeba právě vám poradíme nebo dáme žhavé tipy na něco, co vás bude bavit a originálně vám zpříjemní dovolenou.

Související obrázek

Obr.: zspswiecie.pl

Rozhodly jsme se vám představit nejnovější hity z nakladatelství, se kterými spolupracujeme a dát vám pár extra letních tipů, které vám jistě vylepší chvíle odpočinku u vody či jinde :-).

Nakladatelský dům GRADA vznikl v roce 1991 a od té doby ušel veliký kus cesty. Svým čtenářům nabízí nejen tištěné knihy, ale také e-knihy a je nehasnoucí stálicí na českém knižním trhu.

Grada pod sebou sdružuje několik značek:  COSMOPOLIS – beletrie, BAMBOOK – dětská kniha, ALFERIA – literatura poznání a osobního rozvoje, METAFORA – beletrie a literatura poznání a BOOKPORT – on-line knihovna.

Pojďme se tedy podívat na naše doporučení:

Tipy od Veru:

Mezi mými tipy rozhodně musí být nová kniha od českého spisovatele Michala VaněčkaILUZE PRAVDY. Strhující thriller z nedaleké budoucnosti, který vás určitě osloví. Jsou informace, které se k nám dostávají skutečně pravdivé, nebo si s námi někdo zahrává? Skvělý thriller, který nepostrádá napětí ani vzrušení a donutí vás k úvahám, zda není „na každém šprochu pravdy trochu.“ Celou recenzi najdete zde.

Další knihu, kterou mohu s klidným svědomím doporučit je ZLATÁ KLEC od švédské autorky Camilly Läckberg. Napínavý psychologický román v hlavní roli s nekompromisní ženou, která se umí pomstít pomalým a skutečně krutým způsobem. Zkrátka na dovolenou jak ušité na míru všem ženám, ale pánové se jistě také něčemu rádi přiučí – minimálně se do budoucna mohou vyvarovat toho naštvat ženu ;-). Celý příběh má neuvěřitelné, strhující tempo, které na konci vyústí ve velké finále a vy si celou recenzi můžete přečíst zde.

Kniha PEKÁRNA V BROOKLYNU od Julie Caplinové snad byla napsána přímo pro vaše volno od běžných starostí. S touto knihou se uvolníte a budete si dovču užívat plnými doušky. Romantický příběh Sophie a muže snů – Todda. Oba dva se spolu domluví na pouhém přátelství, ale člověk míní, osud mění. Celou knihou prostupuje neuvěřitelná pohoda a dobrá nálada, která vás po celou četbu neopustí. Tenhle příběh je prostě úžasné romantické pohlazení a recenzi na ni najdete zde.

Nakonec jsem si nechala svou „srdcovku“ A NA NEBI ČEKAJÍ HVĚZDY od Lori Nelson Spielmanové. Nádherný příběh o vztazích, pádech na dno, naději i nevyřčených slovech, které vám můžou změnit život. Dojemné dílo, plné poselství, a i když pár kapesníků budete muset vytáhnout, dostane se vám spíše laskavého příběhu naplněného radostí ze života. Tento krásný román určitě potěší všechny romantické duše, citlivé povahy i polemizující čtenáře životních cest. Recenzi si můžete přečíst zde.

Tipy od Káti:

Jako dovolenkové tipy vyberu ty z knih, které jsem přečetla jedním dechem, a které mě nějakým způsobem mile překvapily…

Tou první zabalenou knihou v kufru určitě bude Jak pohlídat dědečka. Ne, že bych byla až tak infantilní, ale na dovolenou jedu s malým čtenářem a tato kniha od americké autorky Jean Reganové mi dává jistotu, že si i já budu moct v klidu (aspoň chvíli) číst 🙂 . Kniha je totiž krásně ilustrovaná a pokud se čtenáři už nebude chtít dále slabikovat, může si ji jen prohlížet – ilustrace od Lee Wildishové jsou kouzelné a přitom vtipné. Jen tak se neomrzí.

Sobě bych si z produkce Grady na prázdninovou cestu vzala Štěstí . Jednak je to formátově přívětivá kniha na cestování, protože je malá a lehká 🙂 a hlavně kniha buddhistického mnicha Thich Nhat Nanh je tím, co může člověka inspirovat, jak následně „v pořádku přežit“ návrat z dovolenkové idylky do pracovní reality 🙂 .

Tak a teď nám nezbývá  než popřát vám krásné volno plné pohodových (i čtenářských) zážitků 🙂 .